تاریخچه روستای طیس وطیس بلوچ تاریخچه طیس وطیس بلوچ
.:: Your Adversing Here ::.
 

تاریخچه روستای طیس وطیس بلوچ

کمب بالور

عکس از عمران ارزانی

 

کمب بالور مکانی است که از ریزش اب یک ابشار در زمانهای قدیم تشکیل شده است

 گفته میشود این مکان در زمانهای قدیم به کمب بهلول مشهور بوده که با گذشت زمان

به بالور تغییر نام یافته است این مکان واقع د ر شمال تیس در درون یک دره کوچک قرار

دارد که برای دیدن ان باید نزدیک۲ کیلو متر پیاده روی کرد

 

 

 آپلود

 

آپلود

 


نظرات شما عزیزان:

صبا2
ساعت20:25---16 ارديبهشت 1392
سلام خیلی قشنگه وخوشحالم که شما امیر حسین عزیزکاری که من میخواستمو انجام دادی بدون رودرواسی توکاری بزرگی برا شهروطیس عزیزمون کردی حالاخیلی ها مارومیشناسن
ممنونم وبای


اسود شیخ
ساعت23:09---13 دی 1391
عمران جیگر من فردا عروسیمه دعوتی

امید
ساعت12:49---19 ارديبهشت 1391

......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
.....♥
.......♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶جون منی عمران


میترا
ساعت12:47---19 ارديبهشت 1391

---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|





امید
ساعت12:46---19 ارديبهشت 1391
خواهشن یه سایت برام درست کن من 17ساله هستم بچه همینجام افتخار دوستی میدی خواهشا جواب رد نده فدات شم امید

aswad
ساعت13:04---6 فروردين 1391
BI VAFA KOJAI

شریف
ساعت2:48---8 اسفند 1390
دوستت دارم خوشگل

زاهد
ساعت11:01---19 بهمن 1390
دوستان میشه درساخت وبلاگ یا وب سایت یا ایمیل کمکم کنید

زاهد
ساعت11:00---19 بهمن 1390
دوستان میشه درساخت وبلاگ یا وب سایت یا ایمیل کمکم کنید

زاهد
ساعت10:58---19 بهمن 1390
سلام دوستان خواسته نباشیدمن نمی دونم چطوری میشه وبلاگ یا ایمیل درست کردشما وبلاگ خوبی دارید ممنون میشم اگر درساخت وبلاگ راهنمایم کنید

زاهد
ساعت10:58---19 بهمن 1390
سلام دوستان خواسته نباشیدمن نمی دونم چطوری میشه وبلاگ یا ایمیل درست کردشما وبلاگ خوبی دارید ممنون میشم اگر درساخت وبلاگ راهنمایم کنید

صبا
ساعت14:24---24 شهريور 1390
راستی چابهار شهر امنی هست ! ؟؟؟؟
مردم این شهر با غریبه ها چه برخوردی دارند؟ شیعه و سنی تو اون منطقه با هم میونه ی خوبی دارند؟
اگه به این سوالام جواب بدین واقعا ممنونتون میشم. آخه واسم مهمه.


صبا
ساعت14:21---24 شهريور 1390
سلام آقای ارزای
میشه لطفا عکسایی از شهر چابهار منظورم کوچه، خیابونای شهر، خونه ها و محله هاش، بزارین میخوام ببینم جنوب شرقی کشورمون چه شکلیه. البته از طریق سایت wikimapia.org میشه تا حدودی یه چیزایی رو تصور کرد ولی اینکه مردم تو خیابون چه جوری لباس میپوشن؟ خانوماشون حجابشون چطوریه؟ نمای خونه هاش، فروشگاهاش چه شکلیه ؟ شهر تمیزی هست یا نه؟ اینارو متاسفانه از این سایت نمیشه دید. در ضمن من فقط 10 روز فرصت دارم تا تصمیم نهایی مو واسه اسباب کشی بگیرم. خواهش می کنم یه کاریش بکنین. ممنونم


محیا
ساعت23:43---12 شهريور 1390
(¯`'•.¸(¯`'•.¸, ----------------------------------- , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»» »»»»»»»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> ×× آپم.تشریف بیارین××<---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»» »»»»»»»`'•¸_)'•.¸_)
(_¸.•'´(_¸.•'´-------------------------------- --- `'•.¸_)`'•.¸_)
`*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´
`*•.¸★.¸¸.•*´¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸


ندا
ساعت23:40---12 شهريور 1390
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
.....♥
.......♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
زمزمه های دلتنگی آپ شده هرچی میزنگم جواب نمیدی خوشگل خیلی دوست دارم بهم بزنگ


sina
ساعت23:38---12 شهريور 1390
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|


sina
ساعت23:37---12 شهريور 1390
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|


////////
ساعت12:40---2 تير 1390


ندا
ساعت23:19---21 بهمن 1389
سلام دوست گلم من شرمندم چند روزه اصلا حالم خوب نیست وبلاگتو دیدم خیلی نازشده با مطالب قشنگت تو لیست لینکام نگاه کن اگه لینکت نکردم بگو با چه اسمی لینکت کنم.دوستدارم فعلا[بوسه]
پاسخ:ممنونم نظر لطفته. منو تيس بلوچ لينك كن


سلیم جوام
ساعت17:01---2 بهمن 1389
پاسخ:كجاي اقا جوام ناپيداي داش

پارسا
ساعت2:14---1 بهمن 1389
سلام داداش گل با حال

ممنونم از لطفت توام بلاگ زیبا و با حالی داری به به دانشجو هم که هستی ایول

حتما لینکت میکنم و خوشحالم از اشنایی با تو داداش گل

ممنونم و تشکر از حضورت در سکوت دلم


فیض
ساعت2:08---1 بهمن 1389
سلام عمران جان .
ممنونم که به من سر زدین .
خوشحال شدم که چنین جوانان تحصیل کرده بلوچی وجود دارد و باعث افتخار ما هستین .
وبلاگت هم زیبا و جالب بود . من هم لینکت کردم . همیشه موفق باشید .


شب تنهايي ستار
ساعت0:39---1 بهمن 1389
########آن لحظه که قلبت به خدا نزديک است########

$آن لحظه که ديده ات ز اشک خيس است$

#########$ياد آر که محتاج دعايت هستم$##########

[گل][قلب][بوسه]شــــــــــــــــب تنـــــــــــــــهایی ســــــــــــــــتار[گل][قلب][بو


فریبا صادق زاده
ساعت23:41---30 دی 1389
سلام .از اینکه وبلاک منو با قدم نظر زیبا یتان روشن کردید ممنون ....امید وارم در دسهایتان موفق باشد......... مطلب وبلاک تان را خواندم خوب بود ولی چیز ی که من می خواستم در ان ندیدم .......شما از رستای گفتید ولی عکسی از روستا من ندیدم دوست داشتم این روستارا شما به تصویر کشیده با شید از زیبا ی روستا بیشتر بنویسید از ویز گیهایش از اب و هوایش..... از دریای ............... من خیلی دوست دارم بدانم انجا چگونه است

سلیم جوام
ساعت23:19---30 دی 1389
سلام عمران جان امیدوارم بهت خوش بذره و امروز ما در طیس هوایی بارانی داشتیم عمران عزیز سعی کن در مطالبت دقت بفرما چون عکس پرچم بلوچستان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیشتر توضیح نمیدم خطرناکه چون اوضاع سیاسی استان این مسائل رو رد میکنه(تا آخر بگیر).......... موفق باشید

محیا
ساعت22:37---30 دی 1389
سلام.ممنون که به وبم سر زدین. شما که گفتین همشهری خیلی خوشحال شدم و فکر کردم واقعا کسی از شهر خودمونو ولی وقتی اومدم وبلاگتون و دیدم اهل یه استان دیگه هستین تعجب کردم.اما از خاطرات و عکساتون مشخص که واقعا همشهری هستین.منم بندر ترکمن رفتم اما چون کوچیک بودم چیز زیادی یادم نمیاد.
پاسخ:سلام چه خبر ناپیدای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : عمران طیسی
  • تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1395برچسب:,

  • tissbalooch

    عمران طیسی

    tissbalooch

    http://tissbalooch.loxblog.com

    تاریخچه طیس وطیس بلوچ

    تاریخچه روستای طیس وطیس بلوچ

    تاریخچه طیس وطیس بلوچ

    بنده عمران بچه روستای تیس,فوق دیپلم رشته الكترونيك ومخابرات درياي هستم و میخواهم اطلاعاتی درباره روستای خودم در اطلاع شما کاربران گرامی قرار بدهم.لطفا جهت ارتقا و پیشرفت این وبلاگ ما را با نظراتتان ياري نمایید شماره تماس برای نظرات وپیشنهادها09398291441 تاریخچه طیس وبلوچستان

    تاریخچه طیس وطیس بلوچ